maandag 17 december 2012

Weer thuis

Vandaag is gelukkig gelopen zoals we gehoopt hadden: ik ben weer thuis. Al kort na 10 uur kwam de zaalarts mij vertellen dat ik kon gaan. Astrid was er een half uur later en kwart voor elf verlieten we het ziekenhuis. Een uur later zat ik lekker thuis op de bank met een kop thee en een lekker stuk kerststol.

Gisteravond had ik met Astrid in het ziekenhuis al geprobeerd of ik de trap op kon komen. En dat viel niet tegen, als ik maar de tijd nam. Vanmiddag lukte het thuis goed om onze 1e verdieping te bereiken. Dat betekent dat ik vannacht in mijn eigen bed kan slapen en dat ook de badkamer geen "onbereikbare" ruimte voor me is. We hebben de thuiszorginstelling gebeld om het bed dat nu in de huiskamer staat weer te laten ophalen, ik zal er geen gebruik van maken.

Vanmiddag hebben we ook nog een kleine wandeling door de wijk gemaakt, ik achter de rollator.

Morgen komt mijn fysiotherapeut om mij te gaan helpen verder te revalideren. Ik zal de komende tijd dagelijks fysiotherapie aan huis krijgen.

3 opmerkingen:

  1. Tjonge, volgende week de rollator over de heg??
    Wat ben je toch een bijtert ;)

    Petje af,

    Berend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kanjer!

    Je maakt wel reuze sprongen Jaco, petje af!

    Bregina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Astrid en Jacco,

    Wat fijn om jullie de laatste tijd te kunnen volgen via deze blog. En nog fijner om nu al dit goede nieuws te lezen. Geniet ervan en van elkaar!
    Lieve groet, Eric d H

    BeantwoordenVerwijderen