maandag 10 december 2012

Revalideren

Medisch gezien is er nog weinig reden in het LUMC te blijven. De doktoren zijn erg tevreden over hoe medisch herstel nu gaat. Er loopt nog een week een antibioticakuur per infuus. Verder zal herstel vooral bestaan uit revalidatie: ik heb nu niet voldoende kracht om - letterlijk - op mijn eigen benen te kunnen staan. Het LUMC heeft daarom bij een zorgindicatie-instelling een aanvraag voor een plek voor mij ingedeeld. Criterium om naar huis te mogen is dat ik zelfstandig minimaal één trap kan beklimmen zonder hulp. Er schijnen wel wachtlijsten voor dit soort zorg te bestaan, dus tot er ergens een plekje voor me is zal de fysiotherapeut van het LUMC met me aan de slag gaan.

2 opmerkingen:

  1. Beste Jaco,
    Je hebt het zwaar gehad; ik heb bewondering voor je vechtlust!
    En wat fijn om te lezen dat je nu zelf weer een berichtje kunt schrijven!

    Met kleine stapjes vooruit...dan komt die trap ook wel.

    Hartelijke groeten,
    Bregina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jaco,
    Wat een positief bericht. Ik hoop met jou dat er snel een plaats wordt gevonden.
    Tot die tijd. Succes met het LUMC in house revalideren.
    mhg Bram

    BeantwoordenVerwijderen