woensdag 12 september 2012

De stamceltransplantatie gaat door

Het is nu bijna zeker dat de planning voor mijn allogene transplantatie werkelijkheid gaat worden. Het enige voorbehoud is dat ik goed door een medische keuring kom. Dat is een "gewone" medische keuring waarbij mijn algehele conditie wordt bekeken, dus niet gericht op de ziekte van Kahler.

Op 27 september zal ik in het LUMC worden opgenomen. De eigenlijke transplantatie vindt op 2 oktober plaats. De komende 2 weken moet ik ook nog - naast de al genoemde medische keuring - een CT-scan en een beenmergpunctie ondergaan. De CT-scan is bedoeld om de conditie van mijn botten te bekijken, en daarmee de effecten van de ziekte. De beenmergpunctie levert een actueel beeld op van de huidige activiteit van de ziekte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten