maandag 11 oktober 2010

Morgen naar huis?

Als het allemaal meezit, mag ik morgen naar huis. De wond van de operatie ziet er goed uit, daarvoor hoef ik niet meer in het ziekenhuis te blijven. Voor controles kan ik op de polikliniek terecht. Koorts of verhoging heb ik ook niet meer. Het hangt nu nog op de noodzaak om antibiotica te blijven gebruiken. De laatste dagen kreeg ik drie verschillende soorten, allemaal via het infuus. Vandaag is er alvast één soort gestopt. Er is bloed op kweek gezet, als morgen blijkt dat daar een goede uitslag uit komt, wordt alle antibiotica gestopt en kan ik mijn spullen gaan inpakken en naar huis.

Routinematig zijn vandaag ook weer de bloedwaardes gemeten. De leucocyten en trombocyten hebben inmiddels waarden bereikt zoals die bij een gezond mens horen te zijn (4,2 resp. 247). De waarde van de granulocyten is nog niet in de ziekenhuiscomputer opgedoken, maar zal ongetwijfeld weer flink zijn gestegen. Hb blijft met 6,8 nog wat achter, dat heeft meer tijd nodig.

1 opmerking:

  1. Wauw, zou super zijn als je morgen naar huis mag, we gaan voor je duimen dat het gaat lukken!!
    Gelukkig dat de koorts weg is, was wel ff schrikken gisteravond dat t er ineens weer was.

    BeantwoordenVerwijderen