dinsdag 12 oktober 2010

Naar huis

Eindelijk is het zo ver: ik mag naar huis. Vanochtend maakte de zaalarts nog een voorbehoud, en liet me vervolgens 4 uur in het ongewisse. Maar om 2 uur vanmiddag kwam de boodschap: u mag gaan!

Je bent dan niet gelijk weg, er moet nog vanalles gebeuren. Als eerste de PICC (infuus) eruit. Daarna gesprekken met verpleegkundige en diƫtiste over de leefregels voor de eerste periode thuis. Afspraken plannen voor controles op de poliklinieken, medicijnen halen bij de apotheek en nog even wachten op de ontslagbrief van de arts. Intussen alle spullen inpakken, je verzamelt een hoop in ruim 3 weken.

Ik merk door het bezig zijn wel dat mijn energieniveau laag is. Zometeen naar buiten gaan, met alle bagage, zal best tegenvallen. Thuis zal ik rustig aan mijn conditie weer moeten opbouwen. Maar nu eerst maar eens hier vertrekken!

3 opmerkingen:

  1. Eindelijk kijk ik eens op je blog en dan ... je mag naar huis!
    Gefeliciteerd.
    Ik begrijp dat de behandeling, met ups en downs goed gegaan is.
    Nu thuis aansterken. Neem de tijd.

    Veel groeten,

    Leny Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker weer thuis! Nu alle rust om op je eigen plekje weer op te bouwen!

    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Jacco,
    Gisteren voor het eerst in 4 maanden op het koor geweest en hoorde toen dat je uit het ziekenhuis ontslagen bent. Ik wens je het allerbeste toe en hoop je gauw weer te zien!Maar eerst thuis lekker aansterken!
    Liefs van Gunvor

    BeantwoordenVerwijderen