vrijdag 28 maart 2014

Operatie geslaagd

Even een korte update. De operatie is vanochtend uitgevoerd, succesvol volgens de chirurg. De komende dagen zullen in het teken staan van herstel en revalidatie. Hoe lang ik nog in het LUMC moet blijven weet ik nog niet.

Er is een metalen pen in mijn bovenarm gezet die bijna net zo lang is als het bot in mijn bovenarm. Mochten er meer laesies in dat bot zitten dan ben ik nu in elk geval goed beschermd. Mijn arm en schouder zijn nog erg pijnlijk. Wel een ander soort pijn dan voor de operatie, de minste beweging gaf toen flinke pijnscheuten. De verwachting is dat de pijn na de eerste twee dagen zal afnemen. Ik mag de arm niet zwaar belasten maar wel zo gewoon mogelijk gebruiken. Dat lukt nog helemaal niet, veel oefeningen doen dus de komende dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten