donderdag 27 maart 2014

Gebroken arm

Helaas zijn we er met de bestraling van de nieuwe Kahler-haard in mijn arm niet op tijd bij geweest. Gisteravond is mijn arm spontaan gebroken. Vannacht ben ik daarom per ambulance naar het LUMC gebracht. Daar werden als eerste foto's gemaakt waaruit direct bleek dat het mis was.

Er werd besloten dat ik opgenomen zou worden. Vervolgens duurde het bijna de hele ochtend voordat er een behandelplan was. Omdat gisteren met de bestraling was begonnen was daarvoor afstemming tussen de orthopeed en de stralingstherapeut nodig. Er is voor gekozen om operatief een pen in mijn bovenarm te plaatsen. De bestraling wordt drie weken uitgesteld.

Jammer genoeg is het niet gelukt om de operatie vandaag uit te voeren. De operatiekamers zitten vol en ik heb niet de hoogste prioriteit. Hopelijk lukt het morgen, maar het zou ook pas na het weekend kunnen gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten