woensdag 8 augustus 2012

Weer thuis

Vanochtend stond ik vrij moe op, vooral te wijten aan de nawerking van de narcose van gisteravond. In de loop van de dag ben ik voldoende opgeknapt om weer naar huis te mogen. Al doe ik thuis niet veel anders dan in het ziekenhuis: Olympische Spelen kijken. Maar thuis natuurlijk wel in gezelschap van vrouw en kinderen!

De komende dagen moet de operatiewond herstellen. Volgende week wordt dan met behulp van een MRI-scan gekeken of het abces nu helemaal is opgeruimd, of dat er mogelijk iets zit zoals een fistel. In elk geval willen de artsen het terugkerend probleem met het abces definitief hebben opgelost voordat ik aan de stamceltransplantatie begin. Ik hoop maar dat dat niet tot verder uitstel van de transplantatie gaat leiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten