dinsdag 7 augustus 2012

En weer in het LUMC

Sinds de chemo van 25 juli heb ik vooral last van vermoeidheid gehad. Gisteren kwam daar koorts bij, en begon mijn oude abces weer wat dikker en gevoeliger te worden. Genoeg reden om het LUMC te bellen, ik moest gelijk komen. Na uitgebreid algemeen onderzoek gisteren lijkt het inderdaad het meest waarschijnlijk dat er een moeilijk te bestrijden bacterie in het abces zit, die iedere keer dat mijn weerstand laag is (na een chemo) zijn kans weer schoon ziet. Vanwege de risico's moest ik in het LUMC blijven. Vandaag volgt verder onderzoek: met een echo of ct-scan gaan ze kijken of er ergens een verborgen holte te vinden is. Daarna volgt een behandelplan. Ze willen nu echt de oorzaak van het steeds weer opspelen van het abces weghalen, omdat dat anders een behoorlijke risicofactor is bij de komende stamceltransplantatie. Intussen vermaak ik me met de Olympische Spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten