maandag 31 januari 2011

Weer helemaal aan het werk

Vandaag heb ik mij voor 100 % arbeidsgeschikt gemeld. Het gaat zo goed met mijn energie, dat ik dat nu prima aankan. De afgelopen weken ben ik steeds meer uren gaan werken. Ik merkte dat ik aan het eind van de dag steeds voldoende energie over had voor avondactiviteiten. Ook in het weekend heb ik weer voldoende energie om vanalles te doen, Zo zijn we afgelopen zaterdag bij mijn nicht in Tervuren, bij Brussel, op bezoek geweest. We zijn gezamenlijk naar Leuven gegaan en hebben daar genoeglijke uren doorgebracht. Na zo'n bezoek en tweemaal een autorit van een paar uur voel ik me nog prima.

Sinds 6 weken ga ik, samen met Astrid, op maandagavond spinnen. En als het weer het toelaat, zoals gisteren, stap ik op de racefiets om een uurtje buiten te toeren. Heerlijk!

Alleen mijn rugklachten zitten me nog af en toe in de weg. De MRI-scan van 15 januari heeft zichtbaar gemaakt dat de conditie van mijn iets ingezakte lumbale wervel stabiel is. Bij het volgende bezoek aan de hematoloog, volgende week, krijgen ik een instructie en verwijzing mee voor een fysiotherapeut. Gerichte oefeningen zullen mij hopelijk helpen om de pijnklachten in mijn rug te verminderen.

2 opmerkingen:

  1. Goede berichten. Fijn dat de lijn stijgend blijft!! Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sinds kort heb ik je verhaal gevonden en gelezen, ook wij (mijn man) heeft deze ziekte. Gisteren heeft er een beenmergpunctie plaats gevonden en 16 februari krijgen we te horen hoe de cellen zijn. Spannende fase nu. Wij zijn er bij toeval achtergekomen omdat mijn man graag wilde weten hoe de conditie van zijn bloed was (dit vanwege 2 beroertes jan 2010. Vanwege te hoge bezinksel door gestuurd naar een internist en toen is het balletje gaan rollen. leeftijd 47 jaar ook heel bizar weer allelmaal. Het is fijn om te lezen dat het bij u nu rustig is na zo'n heftige periode. met vriendeljke groet lia

    BeantwoordenVerwijderen