vrijdag 24 september 2010

De stamceltransplantatie is klaar

Tussen 2 en 4 uur vanmiddag heeft de stamceltransplantatie plaatsgevonden. Met een infuus heb ik mijn eigen stamcellen die in juli zijn "geoogst" weer teruggekregen. Zo'n transplantatie kan ook weer de nodige bijwerkingen geven. De stamcellen zijn bewaard  in een conserveermiddel dat je in je bloedbaan krijgt, daar kan een allergische reactie op volgen. Gelukkig heb ik daar geen last van gehad. Het is nu afwachten hoe de verschillende processen in mijn lichaam verder gaan verlopen. De verpleegkundigen zijn zo aardig geweest om het scherm om mijn kamer te isoleren tot nu toe nog niet te sluiten. Maar dat zal straks ongetwijfeld gaan gebeuren. Dan kunnen er nog max 3 verschillende bezoekers (1 tegelijk) aan mijn kant van het scherm, aan de andere kant zijn er in beginsel geen beperkingen. En gelukkig blijkt communicatie met een scherm ertussen eigenlijk heel goed te doen. Wil je komende periode een keer langskomen, neem dan contact op met Astrid om te kijken wat mogelijk is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten